Акція “Я хочу жити!” набирає обертів. І знаходить нових прихильників.
- До суми 38 тис. 280 грн від початку акції “Я хочу жити!” уже зросла кількість зібраних коштів, - каже керівник міської організації Червоного Хреста Тетяна Лех.
Представники Червоного Хреста і станції швидкої долпомоги продовжують збирати банки із логотипами, які розставили у магазинах міста. Особливо пані Лех хотіла б відзначити магазин “Прогрес”, де банку тернополяни наповнили уже вдруге.
Представники Червоного Хреста і станції швидкої долпомоги продовжують збирати банки із логотипами, які розставили у магазинах міста. Особливо пані Лех хотіла б відзначити магазин “Прогрес”, де банку тернополяни наповнили уже вдруге.
- У супермаркеті “Сільпо”, що на вул. Кривоноса, люди пожертвували 672 грн, - додає вона. – У “Барвінку”, що на Лесі Українки, - 692 грн. З інших крамниць ми привезли менші суми.
Нагадаємо, 500 тисяч гривень треба зібрати під час благодійної акції “Я хочу жити!”, яка триває у Тернополі майже три місяці. За ці кошти планують придбати дві нових машини швидкої допомоги для нашого міста. Організатори акції – Тернопільська міськрада, міська організація Червоного Хреста і Медіа Корпорація RIA.
Чому тернополяни не надто активно підтримують благодійність, запитали ми у нашого земляка Сергія Притули. Нині він проживає у Києві та є популярним ведучим розважальних програм на “Новому каналі”.
- Я здебільшого долучаюся до благочинності так, аби це не афішувалося, - розповідає пан Притула. – Не хочу, щоб мій вчинок неправильно оцінили. Трапляється, ти щось зробиш, а з боку відразу чуєш: “О, вже знайшов на чому піаритися!”. До речі, багато моїх колег “по цеху” також роблять пожертви, але не кричать про це. Власне, це – нормально.
Втім, співрозмовник усе ж порадив організаторам “Я хочу жити!” знайти “обличчями акції”. Тобто залучити відомих тернополян, які своїм прикладом могли б закликати інших до благодійності. Наприклад, можна випустити листівки із їхніми фото і логотипом акції.
Немає коментарів:
Дописати коментар